2023 SMARTIES™ X Global Ödülleri’nin kazananları açıklandı 

Yılın Markası olarak Dove, Yılın Reklamvereni olarak Unilever seçilirken; Louis Vuitton’s Destination Aranya ‘En İyi Gösterim’ ödülüne layık görüldü. TikTok, ‘Yılın Yayıncısı’ olarak ön plana çıktı. CIF, ‘Yılın En Dayanıklı Markası’ olarak ödüllendirildi. Teknoloji alanında AdTheorent ‘Destekleyici Teknoloji Şirketi’, yaratıcılıkta ise Leo Burnett KSA ‘Yılın Yaratıcı Ajansı’ ödülünü aldı. Mindshare China ve Mindshare, sırasıyla ‘Yılın Medya Ajansı’ ve ‘Yılın Ajans Ağı Küresel’ olarak tanındı. WPP ise ‘Holding Ajans Şirketi’ olarak öne çıktı.  

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x